10 راه برای حرفه ای شدن اینستاگرام, اینستاگرام

10 راه برای حرفه ای شدن اینستاگرام

۱۰ راه برای حرفه ای شدن اینستاگرام

از زمانی که اینستاگرام مرتب سازی پست ها در فید کاربران را با یک الگوریتم را آغاز کرد ،

بسیاری از بازاریابان متوجه کاهش در دسترس بودن و تعامل خود شده اند.

اما لازم نیست نگران باشید ،در واقع ، این امکان را برای شما فراهم می کند که اکنون با الگوریتم جدید اینستاگرام

دسترسی  های بیشتری به دنبال کنندگان خود داشته باشید.

در این پست ، 10 روش ساده را که می توانید برای افزایش

تعامل خود در اینستاگرام  استفاده کنید رابا شما به اشتراک می گذاریم .

10 راه برای حرفه ای شدن در اینستاگرام

چگونه می توانید میزان تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟ در اینجا 10 روش قدرتمند برای انجام این کار آورده شده است:

  1. زمان مطلوب ارسال خود را پیدا کنید
  2. با فیلم ها آزمایش کنید
  3. برای تعامل بیشتر ، میزبان مسابقات باشید یا از آنها سؤال کنید
  4. محتوای تولید شده توسط کاربر را ویرایش کنید
  5. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید
  6. به صورت زنده در اینستاگرام بروید
  7. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید
  8. ارسال کمتر
  9. بطور خاص برای اینستاگرام ایجاد کنید
  10. یک کاربر عالی اینستاگرام باشید

بیایید شروع کنیم !!

1. زمان ارسال مطلوب خود را پیدا کنید

حتی اگر اینستاگرام اکنون از یک جدول زمانی الگوریتمی استفاده می کند ، زمان های مطلوب

ارسال هنوز هم مرتبط هستند زیرا زمان بندی عاملی برای الگوریتم است.

ارسال در زمان های مناسب می تواند به ایجاد تعامل ابتدایی و درگیر شدن فالوور ها در پست های شما کمک کند که به نوبه خود می تواند

الگوریتم اینستاگرام را وادار کند

تا پست های شما را در فید دنبال کنندگانتان بالاتر ببرد.

ممکن است برای درک طولانی مدت از فعالیت فالوورها زمان لازم باشد ، اما مهم است که اطمینان

حاصل کنید که وقتی اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند ، پست ارسال می کنید!

اگر از نمایه تجاری اینستاگرام استفاده می کنید ، می توانید Insights خود را بررسی کنید تا بدانید که پیروان شما کدام روز هفته و ساعت بیشترین فعالیت را دارند.

پس از مشخص کردن زمان های ارسال ایده آل ، می توانید پست های اینستاگرام را نیز قبل از موعد برنامه ریزی کنید

تا به شما در ارسال مطالب باکیفیت اطمینان دهد.

2. با فیلم ها آزمایش کنید

تحقیقات متعددی نشان داده اند که عکس ها تمایل دارند درگیری های کلی تری (یعنی لایک و کامنت) نسبت به فیلم های اینستاگرام داشته باشند.

در نگاه اول ، به نظر می رسد که عکس ها برای تعامل بهتر از فیلم ها هستند ولی

با بررسی دقیق تر ، ممکن است نتیجه متفاوتی بگیریم.  عکس ها ، به طور متوسط ​​، بیشتر از فیلم ها لایک دریافت می کنند (درگیری کلی) ،

فیلم ها نسبت به عکس ها نظرات بیشتری ایجاد می کنند. در حقیقت ،

فیلم ها ، به طور متوسط ​​، بیش از دو برابر میزان نظرات نسبت به عکس، لایک و کامنت دریافت می کنند !

مشخص نیست که الگوریتم اینستاگرام ارزش لایک ها و نظرات را به همان اندازه میداند یا نه. اما از آنجا که اظهار نظر نیاز به تلاش بیشتری از کاربر دارد  ،

ممکن است که الگوریتم نظرات را بیشتر از لایک ارزیابی کند و پستهایی را با نظرات بیشتر را بالاتر از پست هایی با لایک بیشتر رتبه بندی کند.

سال گذشته اینستاگرام دریافت که زمان تماشای فیلم در اینستاگرام طی یک دوره شش ماهه بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

 با این سرعت رشد می توان تجربه فیلم ها را بسیار عالی دانست تا ببینیم که آیا درگیری و

رسیدن به تعامل دلخواه شما در اینستاگرام افزایش می یابد یا خیر.

3. مسابقات را میزبانی کنید یا برای تشویق تعامل سؤال کنید

پرسیدن سؤال یکی از روشهای جالب برای تشویق طرفداران خود برای تعامل با پست های اینستاگرام شماست. ما فهمیدیم که

میزبانی مسابقه راهی مؤثر برای درگیر کردن دنبال کنندگان ما است .

در حالی که رقابت های جایزه دار معمولاً بیشتر از پست های معمول نظر ایجاد می کنند ، ما سعی می کنیم بین هرچند هفته

یک مسابقه ترتیب دهیم تا چیزهای سرگرم کننده و هیجان انگیز حفظ شود.

4- محتوای تولید شده توسط کاربر را تغییر دهید

مدیریت محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند ،  کاربران را ترغیب کند تا با آن مطالب درگیر و  آن را به اشتراک بگذارند .

 از آنجا که الگوریتم اینستاگرام در هنگام رتبه بندی محتویات در فید خود ، روابط کاربران را در نظر می گیرد ، ایجاد روابط با کاربران شما

از طریق اینستاگرام  ممکن است به رتبه بندی مطالب شما در فیدهای آنها کمک کند.

5- از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

در گزارش State Media Social 2018  ، دریافتیم که در حالی که 63 درصد از بازاریابان مورد بررسی از اینستاگرام استفاده می کنند ،

تنها 16 درصد از استوری های اینستاگرام استفاده کرده اند 

استوری های اینستاگرام موضع برجسته ای در برنامه اینستاگرام دارند یعنی بالاتر ازپست ها قرار می گیرند.

این امر به شما امکان می دهد تا در بالای صفحات فالور های خود بمانید و توجه آنها را جلب کنید . اگر دنبال کنندگان شما

به طور مرتب استوری های شما را مشاهده می کنند ، ممکن است حتی به پست های شما در رتبه بندی بالاتر در فید های خود کمک کند

شایان ذکر است که استوری ها  نیز توسط یک الگوریتم رتبه بندی می شود.

6. به صورت زنده در اینستاگرام بروید

یک “ترفند” پخش زنده در اینستاگرام است. هنگامی که از پخش زنده استفاده می کنید ، درست در جلوی استوری ها ظاهر خواهید شد ،

با فرض اینکه هیچ کس در همان زمان پخش زنده ندارد. لوگوی “LIVE” همچنین باعث می شود عکس نمایه شما در برنامه اینستاگرام برجسته تر شود.

 دیدن آرم شما در بالای فید آنها ممکن است فالوور های شما را تشویق کند تا نمایه اینستاگرام خود را بررسی کنند.

از گزارش State Media Social 2018 ، نتیجه گرفتیم که پخش زنده هنوزاستفاده گسترده ای نداشته است زیرا تنها 27 درصد

بازاریاب های مورد بررسی محتوای ویدیوی زنده ایجاد کرده اند. در حالی که ممکن است امروز این درصد بالاتر باشد ،

من معتقدم که فیلم های زنده هنوز جریان اصلی ندارند. بنابراین این یک راه عالی دیگر برای ایستادگی و ارائه مطالب عالی است!

7. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

این ممکن است کمی ضد و نقیض به نظر برسد اما تبلیغات اینستاگرام می تواند روشی مؤثر برای رشد شما باشد.

اگر از نمایه تجاری اینستاگرام استفاده می کنید ، می توانید پست های موجود خود را از داخل برنامه اینستاگرام تبلیغ کنید.

که صد البته در ایران در دسترس نیست ولی شما میتوانید با تبلیغات در پیج های دیگر به تعداد فالور های خود اضافه کنید.

با تقویت یک پست موجود و انتخاب مخاطب هدف مناسب ، می توانید تعامل بیشتری را به سمت پست سوق دهید

و به آن در رتبه بندی بهتر در خوراک طرفداران خود کمک کنید .

8. ارسال کمتر

استراتژی ارسال خود را در رسانه های اجتماعی تجدید نظر کنید – کمتر در واقع بیشتر است!

اگر واقعاً می خواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، بهتر است به جای 20 تصویر متوسط ​​، یک عکس افسانه ای به اشتراک بگذارید.

بنابراین دفعه دیگر ، قبل از انتشار پست ، یک لحظه فکر کنید که چگونه این محتوا به برند شما کمک می کند ،

و آیا به طور موثر تعامل طرفداران خود را ترغیب می کند.

من معتقدم که این مربوط به اختصاص منابع و زمان شماست. به جای انتشار 20 پست در هفته ، از همین منابع و زمان فقط

برای یک یا دو پست استفاده کنید و آنها را عالی کنید.

محتوای با کیفیت که مربوط به فالور های شما باشد ، شانس بیشتری برای ایجاد پاسخ مثبت از طرفداران شما دارد. به نوبه خود ،

این می تواند به پست های شما کمک کند تا رتبه بالاتری در فید دنبال کنندگان شما داشته باشند.

9. بطور خاص یک محتوا برای اینستاگرام ایجاد کنید

یکی از راه های ایجاد محتوای با کیفیت ، ایجاد محتوا به طور خاص برای اینستاگرام است. اینستاگرام که یک پلتفرم بسیار بزرگ است ،

تمرکز بیشتری روی خود عکس یا فیلم نسبت به متن دارد. بنابراین پستی که در اینستاگرام بسیار خوب خواهد بود ،

احتمالاً با آنچه در توییتر یا فیس بوک انجام می شود متفاوت است.

همیشه ایجاد محتوای منحصر به فرد برای هر سیستم عامل می تواند چالش برانگیز باشد . بهتر است که برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی عنوان خاصی

را تهیه کنید زیرا فالورهای  شما احتمالاً برای هر یک از سیستم عاملها به دلایل دیگری شما را دنبال می کنند.

اکنون با پست های متناسب ، می توانید برای هر شبکه اجتماعی زیرنویس های سفارشی بنویسید. ما امیدواریم که این ویژگی شما را ترغیب کند

تا با پست های رسانه های اجتماعی خود خلاق تر باشید و همچنین به شما کمک کند تا تعامل بیشتری داشته باشید

10. یک کاربر عالی اینستاگرام باشید

این نکته آخر ممکن است کمی مبهم باشد اما خیلی از نکات فوق را به خوبی در بر میگیرد

الگوریتم های رسانه های اجتماعی برای تشویق رفتارهای واقعی و مثبت در سیستم هایی مانند اشتراک گذاری ،

لایک کردن ، پاسخ سریع و موارد دیگر ساخته شده اند. اغلب  آنها همچنین سعی می کنند از سوءاستفاده یا هک کردن خودداری کنند.

احساس من در اینجا این است که داشتن هدف به شما کمک می کند تا با گذشت زمان ، تعامل خود را رشد دهید. که شامل:

  • ارسال محتوای با کیفیتی که برای فالورها  شما مرتبط باشد (پست های آموزنده ، الهام بخش یا سرگرم کننده)
  • پاسخ سریع به سوالات در پست های خود
  • تشکر از مردم برای اظهار نظر در مورد پست های شما
  • کاوش در پروفایل افراد دیگر ، درگیر شدن با پست های آنها و ایجاد ارتباط با آنها

بهترین ها!

هدف اصلی اینستاگرام (و بیشتر پلتفرم های رسانه های اجتماعی) ، خوشحال کردن کاربران و اجازه دادن آنها از تجربه با آن است. به عنوان مثال  اینستاگرام (و رسانه های اجتماعی دیگر) ،

فکر می کنم ما می توانیم کارهای زیادی برای ایجاد تجربیات عالی برای دنبال کنندگان خود انجام دهیم – که به نوبه خود به نفع خودمان خواهد بود.

 

 

همچنین

در مورد استوری های اینستاگرام بیشتر بدانید .

 از سرویس های ویژه اینستاگرام ما بازدید کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *