ادمین حرفه ای اینستاگرام

در این مقاله به شما آموزش میدهیم چگونه یک ادمین حرفه ای در اینستاگرام استخدام کنید.

نکته  اول: آشنایی با اپلیکیشن اینستاگرام

نکته ی بسیارمهم آشنایی با این نرم افزار است .ادمین حرفه ای اینستاگرام باید با تمامی امکانات ویژگی ها بایدها و نباید های اینستاگرام اشنا باشد.

اینستاگرام یک برنامهی بسیار جالب و کاربردی است

پس نباید نگاهمان به این نرم افزار ساده و گذرا باشد.در رابطه با این موضوع میشود ساعت ها تحقیق کرد وچندین مقالع ی طولانی نوشت. پس هرچقدر اطلاعات ادمین شما بیشترباشد پیج شما موفق تر خواهد شد.  اگر تا اینجا یک کاربر ساده ی اینستاگرامی بوده اید آگاه باشید که شما در نرم افزاری بسیار قوی و هوشمند فعالیت داشته اید زیرا این برنامه انبوهی ازامکانات و ویژگی هارا دارا است .

همه ی آنچه پیرامون اینستاگرام لازم است بدانید در وبلاگ وب بو جمع آوری شده است.

درواقع شما باید به دنبال ادمینی باشید که به تمام امکانات ویژگی ها و بایدها و نباید ها و ترفند های اینستاگرام آگاه باشد. اگر گمان میکنید که خودتان نیزاز این تسلط  برخوردارید  و اطلاعات کاغی را در اختیار دارید با چند سوال ساده می توانید میزان تسلط خودرا ارزیابی کنید. ازخود بپرسید:

  • چگونه می توان امنیت صفحه ی اینستاگرام را تامین کرد؟
  • چگونه می توان تولید محتوای حرفه ای برای نرم افزار انجام داد؟
  • چگونگی تبلیغات موثردر اینستاگرام ؟
  • در مواجه با حجم بالای پیام ها چگونگی مدیریت آنها ؟

و سوالاتی از این قبیل می تواند مهارت شخص را تا حد زیادی مشخص کند. در ادامه به این مهارت ها می پردازیم.

 

نکته دوم: مهارت تولید محتوا برای اینستاگرام

شما در نهایت می خواهید از صفحه ی اینستاگرام خود برای رشد و ارتقای کسب و کارتان استفاده نماید. این کسب و کار می تواند در هر زمینه ای باشد،‌ از جمله برند سازی شخصی در اینستاگرام، فروش محصول ، خدمات و آموزش. هر زمینه ی کاری در اینستاگرام به تولید محتوای به خصوصی نیازمند است و ادمین حرفه ای از این موضوع آگاه می باشد.

در نتیجه  شما به دنبال جذب فالوور هایی هستید که بتوانید به واسطه ی آنها به درآمد بالا برسید. در این راه به بازاریابی نیاز دارید تا افراد جدید در ابتدای کار جذب محتوای جذاب تولید شده ی شما شوند.

موضوع تولید محتوا بسیار گسترده تر از آن است که در این نوشته به آن بپردازیم اما ما برای آگاهی کلی شما  فرمت های رایج آن را برایتان شرح داده ایم:

تولید محتوای متنی: ادمین حرفه ای اینستاگرام باید قلم بسیار زیبایی داشته باشد. کپی رایتینگ از جمله مهارت های لازم برای ادمینی می باشد . ادمین باید کپشن نویسی و نوشتن شعار های تبلیغاتی برای کسب و کار شما را برعهده بگیرد. کپشن نویسی اصلا موضوع ساده ای نیست و بسیار مهم می باشد. او باید در انتهای کپشن ها مخاطبین شما را متقاعد کند که از شما خرید کنند و یا به هر نحوی با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. علاوه بر اینها متن نوشته شده باید به اصول کپی رایتینگ و تا حدودی مفاهیم سئو همخوانی داشته باشد. داشتن اطلاعاتی در مورد روانشناسی مخاطببین هدف در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند.

تولید محتوای تصویری:این نکته را در نظر داشته باشید که نیازی نیست ادمین اینستاگرام مجهز به دوربین عکاسی یا فیلمبرداری باشد اما بهتر است با اصول عکسبرداری آشنا باشد. این موضوع در صورتی اهمیت پیدا می کند که شما محصولاتی برای عکس برداری داشته باشید و یا اینکه بخواهید از پشت صحنه ی کسب و کارتان فیلم و عکس تهیه کنید. اما تولید محتوای تصویری به عکس و فیلم محدود نمی شود. طراحی پست و استوری با نرم افزاهای

مربوطه که در پاراگراف بعدی به آن می پردازیم زیر مجموعه تولید محتوای تصویری میباشد.

تولید محتوای صوتی: در نهایت ادمین اینستاگرام بهتر است در این زمینه هم  آشنایی لازم را داشته باشد. امکان دارد شما بر اساس استراتژی های کسب و کارتان تصمیم به انتشار محتواهایی در قالب پادکست یا ویدیو های صوتی نماید. این نوع محتوا هر روز مخاطبین بیشتری را جذب میکند.

اگر ادمین شما بتواند محتواهایی از این قبیل تولید کند می توانید این را یک امتیاز مثبت برای او در نظر بگیرید. البته در نظر داشته باشید که او باید صدای مناسب و زیبایی نیز داشته باشد  و در مرحله ی بعد  باید توانایی تدوین و تنظیم این صدهارا نیز داشته باشد.

به طور خلاصه  اینکه بازاریابی و تولید محتوا نقش اصلی پیچ شما را ایفا میکنند  وقتی شما پیچ عالی  با بهترین محتوا را داشته باشید در نتیجه کسب و کار عالی تری نیز خواهید داشت پس از این  بخش مهم غافل نشوید.

نکته سوم: مهارت کار با نرم افزارهای گرافیکی

ما می دانیم که مهارت و تسلط به نرم افزارهای گرافیکی ساده  نیست. اما شما می دانید که اینستاگرام یک اپلیکیشن تصویر محور میباشد و هر چه از نظر بصری صفحه ی جذاب تری داشته باشید و به نوعی نیاز دید کاربر را  رفع کنید ،‌سریعتر رشد خواهید کرد . یک ادمین اینستاگرام بهتر است برای طراحی پست های اینستاگرامی و استوری های شما کار با نرم افزارهای رایج گرافیکی را بلد باشد .

فتوشاپ و ایلاستریتور متداول ترین نرم افزارها هستند. همچنین این شخص بهتر است با روانشناسی مخاطبین  از لحاظ رنگ ها وفونت ها نیز آشنا باشد.

در این صورت طرح هایی آماده می کند که از  لحاظ جذابیت در سطح بالایی قرار دارند. علاوه بر اینها اگر ادمین شما بتواند ویرایش ویدئو انجام دهد یعنی با نرم افزارهایی مانند inshot برای گوشی ها و در سطح حرفه ای تر افتر افکت برای سیستم کامپیوتری آشنا باشد برای او امتیاز مثبتی تلقی شود .

اما با توجه به اهمیت محتواهای صوتی، کار با نرم افزارهای تولید و ویرایش پادکست نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

در همه ی این موارد دقت نماید که نمی توان از یک شخص انتظار داشت که کار با این نرم افزارها را در سطح یک طراح گرافیست باتجربه  و حرفه ای بداند. در واقع شما باید انتظاراتتان را در این زمینه مشخص نماید .

و اگر نیازتان در سطح بالاتری بود از یک شخص حرفه ای و متخصص در این زمینه ها کمک بگیرید .

نکته چهارم: آشنایی با نحوه ی رفتار با مخاطب و تحلیل رفتار مخاطبان

بر فرض این که ادمین اینستاگرام شما توانست محتواهای زیبایی از لحاظ بصری و شنوایی تولید کند و کپشن زیباو جذاب هم برای آن ها بنویسد.

آیا این شخص می تواند علت موفقیت یک پست و ناموفق بودن پست دیگر را متوجه شود؟

تحلیل درستی از محتواهای مورد علاقه ی کاربران داشته باشد  و آنها را در آینده به کار گیرد؟ آیا او می تواند با استفاده از تقویم محتوایی احساسات مخاطبان را در مناسبت های تقویم رسمی تحت تاثیر قرار دهد؟ آیا ادمین اینستاگرام مورد نظر شما می تواند بنا به نیاز هر محتوا فرمت مناسبی برای انتشار در آنها در نظر بگیرد؟ یا اینکه او می تواند تشخیص دهد که بین پست های ویدئویی،‌تصویری و کاروسل (ورق زدنی) و igtv چه تفاوت هایی وجود دارد و  کشش کاربران بیشتر به سمت کدام پست ها است؟

آیا او می داند بین محتوایی که باید برای استوری تولید می شود و آنچه در پست ها در جریان است، تفاوت وجود دارد؟

کاربران اینستاگرام هر روز با حجم زیادی از محتواها و پیام ها روبرو میشوند . از این رو می توان گفت با فراموشکار ترین کاربران تمام دوران مواجه هستیم. یعنی اگر شما نتوانید کسب و کار خود را مدام به یاد مخاطبانتان بیاورید، محکوم به فراموشی هستید. ادمینی که شما انتخاب میکنید باید این موضوعات را بداند و مطابق سلیقه و افکار عموم رفتار نماید.بنابراین  شناسایی رفتار مخاطب و درک این رفتار مهارت مهمی است که از یک ادمین انتظار می رود با این حوزه آشنا باشد. همچنین این شخص باید بتواند شخصیت برند شما را حفظ کند.

نکته پنجم: آشنایی با امور مالی در حوزه ی تبلیغات اینستاگرام

ادمین اینستاگرام شما باید تجربه ی لازم در زمینه ی تبلیغات اینستاگرام داشته باشد. شما برای شناساندن وبالا آمدن برندتان نیاز به تبلیغات دارید. تبلیغات هزینه ی زیادی دارد و فرض میکنیم بودجه ی شما محدود می باشد. ادمین اینستاگرام شما میبایست  درک درستی از این محدودیت داشته باشد. از این رو پیدا کردن تبلیغات با کمترین هزینه و بهترین بازدهی از دیگر مهارت هایی است که از یک ادمین انتظار می رود. ادمین انتخابی شما باید با اینفلوئنسر مارکتینگ آشنایی داشته باشد و بتواند با اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار شما ارتباط موثری برقرار کند. ولی ممکن است تولید محتوا نیز نیازمند هزینه هایی باشد که به مرور مشخص می گردد . ادمین انتخابی شما باید بتواند این نیاز ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

نکته ششم: آشنایی با ابزارهای تحلیلی اینستاگرام

اینستاگرام برای حساب های بیزینسی خود ابزارهای زیادی برای تحلیل در نظر گرفته است. از صفحه ی insight اینستاگرام صحبت به میان است .

در این صفحه آمار و ارقام بسیاری وجود دارد که بسیار حائز اهمیت هستند.

از آن جمله می توان به impression، reach، profile visit و engagement اشاره کرد. آیا ادمین جدید شما با این مفاهیم،‌تعریف و تفاوت های آنها آشنایی دارد و در مورد آنها مطالعه داشته،

آیا می داند چگونه باید از این اطلاعات به نفع رشد صفحه و جذب فالوورهای جدید بهره ببرد ، آیا اطلاع دارد هر پست به طور جداگانه چه آماری در اختیار ما قرار می دهد؟ و آیا می تواند بر اساس این ارقام برای پست های بعدی تصمیم گیری درستی داشته باشد؟

علاوه بر این ها سایت های جانبی زیادی وجود دارد که صفحات اینستاگرام  عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل می کند(مانند سایت phlanx).

برخی از این سایت ها رایگان و برخی از آنها در ازای دریافت هزینه به شما خدمات ارائه می دهند.

ادمین شما با این سایت ها آشنایی دارد؟ این بخش شاید مهمترین مهارتی است که باید در ادمین اینستاگرامتان جستجو کنید.

به یاد داشته باشید که رشد در اینستاگرام به هیچ عنوان ساده نمی باشد.

در این راه باید بسیار هوشیار باشید و زیرکانه عمل کنید. اینستاگرام امکانات بی نظیری در این زمینه در اختیار شما قرار داده که ادمین شما باید با آنها آشنا باشد.

نکته هفتم: آشنایی با جستجو و تحقیق در اینترنت

شایدتصور کنید  این کار بسیار ساده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد اما اشتباه می کنید. گشت و گذار در اینترنت چیزی فراتر از نوشتن چند کلمه ی ساده در گوگل و پیدا کردن مطالب مورد نیاز است. ادمین اینستاگرامی شما میبایست بتواند از طریق موتورهای جستجو:

کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را پیدا کند. این کلمات را برای تولید محتوای مناسب نیاز خواهد داشت و در این راه باید او با ابزاهای تحقیق کلمات کلیدی مانند گوکل ترند آشنا باشد.

و همچنین کلمات کلیدی مورد جستجوی مخاطبان هدف شما را از طریق جستجوهای انجام شده در گوگل پیدا کند. با استفاده از این روش او می تواند پست های پر بازدهی را برای شما تشکیل دهد.

او باید همواره با آخرین متدها و الگوریتم های اینستاگرام آشنا باشد. بهترین منبع تحقیق برای او البته که گوگل است. اینکه بتوانیم کاملا بر طبق اصول موتورهای جستجو فعالیت کنیم به رشد کسب و کار و صفحه ی اینستاگرامی ما کمک دو چندانی می کند.

به طورخلاصه اگر ادمینی داشته باشید که با تحقیق و پژوهش و مطالعه بیگانه نباشد، در نهایت صفحه ی حرفه ای تری برای ارائه دارید. البته دقت داشته باشید  که ایجاد بیزینس پلن، شناسایی بازار هدف، تحقیق کلمات کلیدی و مواردی از این قبیل جز وظایف تیم کارشناسی تولید محتوا میباشد  اما در هر صورت بهتر است ادمین شما نیز با این زمینه ها بیگانه نباشد.

نکته هشتم: آشنایی با مباحث فروش و خدمات پس از فروش

ادمین اینستاگرام شما قرار نیست وظیفه ی کارشناس فروش شما را انجام دهد اما باید کاربران شما را به سمت خرید محصولاتتان سوق دهد.

این کار در مرحله اول با نوشتن کپشن های جذاب و ایجاد پست های جذاب تر و همچنین  فعالیت منظم در اینستاگرام صورت می پذیرد.

مرحله ی دوم پاسخگو بودن در قسمت کامنت ها و دایرکت در زمان قبل از خرید، حین خرید و بعد از آن است. ادمین شما میبایست اطلاعات جامعی در مورد محصولات شما کسب کرده و ترجیحا در آن حوزه فعالیت و مطالعاتی داشته باشد.

این روش به نفع شماست چرا که مخاطبان قبل از خرید سوال های متعددی دارند.

ادمین شما باید بتواند آنها را در زمینه ی انتخاب محصول، مقایسه ی محصولات، نحوه ی خرید و ثبت سفارش، پیگیری سفارش و سوالات احتمالی که بعد از خرید پیش می آید راهنمایی نماید. البته این مهارت در کنار مهارت بعدی تکمیل می گردد.

نکته نهم: روابط عمومی مناسب و برخی خصوصیت های اخلاقی

ادمین شما باید خوشرو و خوش صحبت باشد. و دارای فن بیان قدرتمند باشد راه ارتباطی شما و مشتریانتان از اینستاگرام می گذرد.

در صورتیکه در این بخش بتوانید مشتریانتان را جذب کنید می توانید امیدوارم باشید که فروش خوبی نصیبتان میشود فراموش نکنید یک مشتری راضی بر طبق اصل بازاریابی به روش C2C یا مشتری به مشتری  می تواند افراد دیگری را با خود همراه کند و این یعنی سود بیشتر برای شما.

یک ادمین خوب در مواجهه با تمامی دایرکت ها و پیام های موجود در کامنت ها با علم بر این موضوع با حوصله ومتانت برخورد می کند.

او می داند که کاربر امروزی اینستاگرام بی حوصله است و همچنین مدت زیادی برای رسیدن به جواب سوالاتش منتظر نخواهدماند. از این رو در اسرع وقت برای تمامی مخاطبان صفحه ی شما وقت کافی صرف می کند.

ادمین می داند که در لابلای پیام های دریافتی موارد ناخوشایندی نیز وجود دارد که باید به نوع متفاوتی با آنها برخورد داشت. در آخر نیز ادمین شما شخصیت برند و کسب و کار شما را در تمامی حالات حفظ می کند.

9 مهارت لازم برای یک ادمین اینستاگرام به شرحی بود که گذشت. البته که می توانیم این لیست را همچنان ادامه دهیم. مثلا:

آشنایی با زبان انگلیسی یک مهارت ویژه و مورد نیاز است. امروزه اکثر آموزش های با کیفیت و به روز موجود در سطح اینترنت به زبان انگلیسی میباشند. ادمین اینستاگرام شما باید بتواند مطالب مورد نیازش را از میان متون انگلیسی خارج کند. اگر ادمین شما به زبان سومی هم مسلط باشد می توانید بعنوان یک امتیاز مثبت در نظر بگیرید.

مسئولیت پذیری،‌ منظم و وقت شناس بودن، تولید محتوای منظم، مسئولیت پذیر بودن، دلسوز بودن، توانایی رویارویی با چالش های کار، سرعت عمل داشتن و انتقاد پذیر بودن هم از ویژگی های عمومی مورد نیاز برای یک ادمین میباشد.

اگر توانستید  ادمینی پیدا کنید که به نحوی  از لحاظ رشته ی تحصیلی، سابقه ی کاری و یا علایقش با زمینه ی کاری شما همخوانی داشته باشد، برد کرده اید.

در هر صورت شما بهتر از هر کسی می دانید که کسب و کار شما چه حساسیت هایی دارد. ادمین شما قرار است کنترل کسب و کار شما را در اینستاگرام مدیریت کند. توانمندی های این فرد باید به درستی سنجیده شود. فراموش نکنید که سهل انگاری در هر یک از این موارد می تواند صدمات زیادی به کسب و کار شما وارد کند.  شاید بپرسید حال از کجا بدانیم که ادمین اینستاگرام ما تمامی وظایفش را به درستی انجام می دهد؟ از طرفی در وهله ی بعدی امکان دارد نگرانی هایی در باب دسترسی دادن به ادمین جدید خود داشته باشید. این نگرانی ها کاملا به جا و اجتناب ناپذیر است. در بخش های بعدی این موضوعات را بررسی خواهیم کرد .

موفقیت ادمین اینستاگرام چگونه سنجیده می شود

میزان موفقیت یک ادمین حرفه ای اینستاگرام چگونه سنجیده می شود؟

فرض که ادمین مورد نظرمان را یافته ایم. شخصی که توانمند است و تمامی یا اغلب مهارت های مورد نیاز ما را دارا میباشد با شروع کار ادمین  بدیهی است که باید در بازه های زمانی مختلف میزان موفقیت وی را بسنجید. این سنجش چگونه انجام می شود؟ قبل از هر چیزی بررسی نمونه کارهای ادمین پیش از استخدام را بررسی کنیم . یک ادمین حتما صفحه یا صفحاتی در اینستاگرام دارد که به موفقیت نسبی رسیده و نمودار نحوه ی عملکرد او را نشان میدهد.

به هر حال باید گفت که مهمترین وظیفه ی ادمین شما در نهایت بالا بردن فالوورهای شما به صورت طبیعی و البته هدفمند است.

خریدن فالوور اینستاگرام، خرید پیج اینستاگرام و خرید لایک و ویو برای پست هایتان کارهایی نیست که موفقیت پیج شما را به دنبال داشته باشد. اغلب ادمین ها برای موجه نشان دادن پیج شما، از روش های منسوخ شده ی فالو آنفالو،‌استفاده از ربات ها و اپلیکیشن های جانبی استفاده می کنند. پس اولین انتظار و یا اولین راه سنجش موفقیت ادمین شما میزان رشد فالوورهای شما میباشد . برای سنجش واقعی بودن فالوورهایتان و اطمینان از رشدطبیعی آنها راه های متعددی پیش رو دارید:

نسبت لایک ها و کامنت ها را با فالوورها بسنجید. این نسبت باید درصد منطقی داشته باشد. نرخ تعامل صفحات مختلف متفاوت است. اما حداقل انتظار میرود در ابتدای کار کم کم  10 درصد فالوورها با پست ها تعامل داشته باشند.

فالوور ها را به صورت جدا بررسی کنید. فالوورهای فیک و غیر واقعی مشخصه هایی دارند که آنها را مجزا می کند. مثلا عکس پروفایل ندارند و یا اینکه تعداد پست ها و فالوورهایشان صفر است و هیچ گونه فعالیت و تعاملی با پیج شما ندارند.

بررسی محتوای تولید شده توسط ادمین شما و میزان بازخورد کاربران نیز نشانه ی خوبی برای سنجش عملکرد ادمین هاست.

به این نکته توجه کنید که هر کسب و کار با توجه به ماهیتش مدت زمان متفاوتی برای رشد در اینستاگرام نیازمند است   از این رو بهتر است توقعی منطقی از ادمینتان داشته باشید. موفقیت خود را با موفقیت صفحات دیگر مقایسه نکنید  و محدودیت های خود به لحاظ بودجه، تجهیزات مورد نیاز تولید محتوا و حتی حقوقی که برای ادمین در نظر گرفته اید بسنجید.در نتیجه توصیه می کنیم در زمینه ی وظایفی که بناست به ادمین بسپارید مطالعاتی داشته باشید. این موضوع کمک می کند تا بهتر در جریان کارهای وی قرار بگیرید. بعلاوه در این صورت کسانی که خود را کارشناس  و متخصص معرفی می کنند اما در اصل تخصصی ندارند،‌ نمی توانند شما را گول بزنند.

چگونه به ادمین جدید دسترسی صفحه ی اینستاگرام را بدهیم؟

شما باید به ادمین جدید خود اعتماد داشته باشید و دسترسی صفحه را به او بدهید. در آینده نیز کسب و کار شما رشد خواهد کرد و ممکن است به ادمین های دیگری نیاز داشته باشید. در این بخش به نحوه ی اضافه کردن ادمین جدید در اینستاگرام میپردازیم.

حقیقت این است که اضافه کردن ادمین به اینستاگرام هیچ ساز و کار پیچیده ای ندارد.

شما کافیست رمز عبور و نام کاربری صفحه ی اینستاگرامتان را در اختیار فرد جدید قرار دهید.

مهم است که فرد جدید باید مورد اعتماد شما قرار گرفته باشد. اینستاگرام هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از این اعتماد قبول نمی کند. بهتر است در ابتدای همکاری با شخص جدید قرارداد کاری مستندی تنظیم نمایید.

بند های این قرار داد را شما تعیین می کنید اما دقت کنید که در نهایت ضرری متوجه صفحه ی اینستاگرام شما نباشد.

برای این کار می توانید از مشاورین حقوقی کمک بگیرید. در هر صورت باید هوشیار باشید که سهل انگاری در این بخش می تواند تمام به ضرر کسب و کار شما و تمام هزینه های صرف شده ی شما شود

اما شاید در تحقیق در این زمینه به اپلیکیشن ها و ربات هایی برخورد کنید که پست های شما را به صورت غیر مستقیم بارگذاری می کنند.

از اپلیکیشن هایی مانند later که برای زمان بندی ارسال پست هایتان استفاده می شود صحبت می کنیم. دقت داشته باشید  که ادمین های شما در استفاده از این برنامه ها صرفا می توانند به بارگذاری پست ها بپردازند.

این امکانات بسیار محدود است. بعلاوه دسترسی پاسخ دادن به کامنت ها، دایرکت ها و مواردی از این دست  از طریق این اپلیکیشن ها ممکن نیست

صرف نظر از اینکه وارد کردن یوزر و پسورد اکانت اینستاگرامی شما در این اپلیکیشن ها از لحاظ امنیت بسیار نادرست است.

شرح وظایف ادمین اینستاگرام در استخدام ها

تا به اینجا به مهارت های مورد نیاز ادمین اینستاگرام و کلیه نکاتی که باید به آنها دقت کنید صحبت کردیم . در این بخش می خواهیم تمامی وظایفی که باید از یک ادمین انتظار داشته باشید را شرح میدهیم:

1.تسلط به نرم افزار اینستاگرام و بخش های دیگر آن و به روز بودن نسبت به آپدیت های این نرم افزار و الگوریتم های آن

2.تسلط به نرم افزارهای جانبی مثل نرم افزارهای گرافیکی در کامپیوتر و در گوشی های تلفن همراه

3.انتشار منظم  پست و استوری بر اساس تقویم محتوایی اینستاگرام

4.نوشتن کپشن های پرمحتوا و جذاب برای پست ها و آشنایی با کپی رایتینگ

5.انتخاب هشتگ های مناسب متناسب با کسب و کار شما و بهره گیری درست از آنها

6.پاسخ به کامنت های موجود در پای هر پست با صبر و حوصله و البته در اسرع وقت

7.پاسخ سریع به پیام های دریافت شده در دایرکت ها متناسب با شخصیت با حال و هوای برند شما

8.تلاش به منظور افزایش لایک ها و کامنت های پست ها با افزایش تعامل با کاربران دیگر

9.کمک به افزایش ارگانیک و طبیعی فالوورهای با تعیین زمان مشخص

10.راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در وقت مناسب

11.حفظ امنیت پیج

12.تسلط بر تعامل و تبادل و تبلیغات در ارتباط با صفحات دیگر

13.آشنایی به زبان دوم با اولویت زبان انگلیسی

14.خلاق و به روز بودن در تولید محتوا

15.روابط عمومی  بسیار بالا در ارتباط با دیگران

16.مسئول و پاسخگو و البته انتقاد پذیر بودن

یک ادمین حرفه ای به کلیه موارد بالا آشنا و مسلط است. نحوه ی سنجش تمامی این موارد در روند استخدام بدیهی است که ممکن نیست. با این وجود با صحبت کردن و طرح سوالات هوشمندانه می توانید به میزان تسلط وی پی ببرید. حالا نوبت به مهمترین بخش داستان می رسد و آن حقوق دادن به ادمین اینستاگرام است

سخن آخر

خلاصه ی این نوشته این است که هر شخصی با نصب نرم افزار اینستاگرام و داشتن چند پست و چندین فالوور نمی تواند ادعای ادمین بودن کند. ادمین اینستاگرام بعنوان یک شخص فردی ماهر و تحلیل گر است و کار او اصلا ساده نیست. اگر می خواهید در اینستاگرام رشد داشته باشید و این رشد منطقی و طبیعی باشد به متخصص ها اعتماد کنید. ما در نوشته هایمان سعی داریم از زوایای پنهان تر اینستاگرام پرده برداریم. خواندن این نوشته ها شما را با دنیای ادمین ها آشنا تر میسازد چه بسا خودتان بخواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید . اگر قصدتان این است بدانید که راه طولانی اما جذاب در پیش دارید. امیدوارم این راهنمای جامع به سوالات شما در این زمینه پاسخ مناسبی داده باشد. منتظر تجربیان وپیشنهادات شما در بخش نظرات وب بو  هستیم.

اگه براتون مفید بود ممنون میشم به این صفحه رای بدید 😍

میانگین امتیازات ۵ از ۵
اشتراک گذاری:
تبلیغات

محل تبلیغ شما در سایت روباه سفید

دیدگاهتان را بنویسید