اینستاگرام

آموزش بیزینسی کردن پیچ اینستاگرام

آموزش بیزینسی کردن پیچ اینستاگرام

اگر قبلاً به دلایل شخصی از اینستاگرام استفاده می کردید ، وقت آن رسیده تا از آن برای کسب وکار خود استفاده کنید.

نمایه کسب وکار اینستاگرام را در سال 2016 معرفی شد. از آن زمان ، بازاریابان رسانه های اجتماعی از این بستر به نفع خود استفاده می کنند .

نمایه کسب و کار اینستاگرام چیست؟

ایجاد نمایه حرفه ای اینستاگرام برای تجارت شما مزایایی را برای بازاریابان ، رهبران و مشتریان ایجاد می کند.

از سال 2017 ، 25 میلیون شغل در اینستاگرام ثبت شده بودند. آیا می توانید تصور کنید که این تعداد اکنون چه شکلی به نظر می رسد؟

پروفایل کسب و کار اینستاگرام یک ویژگی رایگان است که اینستاگرام به برند هایی که می خواهند حساب های آنها به عنوان مشاغل

شناخته شود ارائه می دهد. این پروفایل ها ویژگی های بیشتری نسبت به پروفایل های شخصی دارند ، مانند دسترسی به تجزیه و

تحلیل ، هدف قرار دادن تبلیغات و یک دکمه تماس.

اگر در مورد نحوه ایجاد یک پروفایل تجاری کنجکاو هستید ، در جای مناسبی قرار دارید. ما قصد داریم به شما آموزش

بیزینسی کردن پیج اینستاگرام را بدهیم،و همچنین با مزایای نمایه کسب وکار آشنا می شوید.

نحوه بیزینسی کردن پیچ اینستاگرام

ما به شما بیزنیسی کردن پیج اینستاگرام را در3مرحله به شما آموزش می دهیم..

1- نمایه خود را به کسب و کار تغییر دهید

ما آماده هستیم از یک حساب شخصی به یک حساب تجاری تغییر کنیم.

روی “تنظیمات” از فهرست موجود در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود ضربه بزنید. این دکمه یک چرخ دنده است.

از آنجا ، به پایین حرکت کنید تا اینکه گزینه “ابزارهای کسب و کار در Instagram را امتحان کنید” را امشاهده کنید.

سپس روی نآن کلیک کنیدو بعد از شما خواسته می شود اینستاگرام خود را به صفحه کاری Facebook خود وصل کنید.

اینستاگرام از شما می خواهد تا نمایه حرفه ای Facebook خود را وصل کنید. همچنین از شما می خواهد

که شغل خود را طبقه بندی کرده و اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

2. مشخصات کسب و کار اینستاگرام خود را تکمیل کنید

قبل از شروع به ارسال عکس و فیلم ، حتما فیلدهای اطلاعاتی و تماس را در  اینستاگرام خود را پر کنید. اینستاگرام

این اطمینان حاصل خواهد کرد که هرکسی که از نمایه شما بازدید می کند ، ایده ای راجع به آنچه شما انجام می دهید ،

در جایی که در آن قرار دارید ، و چگونگی تماس با تیم شما می تواند داشته باشد. این کار را می توانید در هر زمان و

با زدن دکمه “ویرایش نمایه” در صفحه نمایه خود انجام دهید. اکنون که نمایه اینستاگرام خود را با موفقیت به نمایه تجاری تبدیل کرده اید ،

می توانید با ارائه برخی اطلاعات در مورد سازمان و برند خود ، ساخت آن را شروع کنید.

3. شروع به پر کردن حساب کاربری خود با محتوای ارزشمند کنید

تبریک می گویم! نمایه تجاری اینستاگرام شما کامل است. وقت آن است که صفحه خود را با محتوای مهیج که مخاطبان به دنبال آن است پر کنید..

4 مزیت استفاده از نمایه تجاری اینستاگرام

در اینجا برخی از مزایای حساب کسب و کار را خواهیم دانست

اینستاگرام Insights به بازاریاب ها کمک می کند  به راحتی ترافیک  صفحه شان ، کلیک وب سایت ،

دسترسی و حتی برداشت های کلی را تجزیه و تحلیل  کند.

تبلیغات اینستاگرام  گزینه ای برای کاربران با نمایه کسب وکار است. در صورت نیاز به یک بستر

برای تبلیغ محصولات و خدمات خود است.

دکمه تماس با ما در یک پروفایل تجاری قابل است. با استفاده از این ویژگی ،

افرادی که از نمایه شما بازدید می کنندنیازی به ترک صفحه ندارند تا با شما ارتباط برقرار کنند. درعوض ،

آنها به سادگی می توانند از اطلاعات تماسی که به آنها ارائه می دهید

انتخاب کرده و به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنند.

استفاده از حساب کاربری جدید اینستاگرام خود

پس از ایجاد نمایه تجاری ، منطقی است که فرصتهای به وجود آمده را کشف کنید. ساده ترین قسمت را کامل است ،

اما مراحل بعدی به شما امکان سرگرمی و خلاقیت می دهد:

همین الان بخوانید

آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

آموزش خصوصی کردن پیج اینستاگرام

۷ راه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *