آیا از اینستاگرام برای تجارت خود استفاده می کنید؟
نمی دانید که آیا نمایه تجاری اینستاگرام برای شما مناسب است؟
تبدیل نمایه اینستاگرام به نمایه کسب وکار ویژگی هایی را در اختیار شما میگذارد که میتواند برای شما مفید باشد.
ما قبلا در پست آموزش بیزینسی کردن پیچ اینستاگرام به شما نحوه تبدیل نمایه عادی اینستاگرام به نمایه تجاری را
آموزش دادیم در این قسمت میخواهیم شما را با یکی از ویژگی های نمایه تجاری یعنی آنالیز پیج اینستاگرام
آشنا کنیم پیس در ادامه با ما همراه باشید :
آنالیز پیج اینستاگرام با Insights
برای دسترسی به اطلاعات اینستاگرام خود ، در سمت راست بالای نمایه تجاری
در گزینه سه خط گزینه insights یا نمودار را مشاهده خواهید کرد .که با کلیک روی آن
شما را به قسمت نمودار های میرد:
بعد از ارسال چیزی در نمایه تجاری ، جزئیات مربوط به برداشت ها و دسترسی از پست های خود را به دست می آورید ،
به علاوه تعداد کلیک های وب سایت از نمایه کسب و کار شمارا نشان می دهد.
وقتی روی پیوند مشاهده بیشتر برای پست های برتر خود ضربه می زنید ،
صفحه ای را مشاهده می کنید که به پست های شما اختصاص داده شده است .
در هر پست تعداد مشارکت های موجود در پست نشان داده می شود. همچنین می توانید
برای ایجاد فیلتر برای مشاهده پست ها بر اساس معیار خاصی ،
روی هر یک از لینک های Impressions ، Reach یا Engagement ضربه بزنید .
به صفحه اصلی Insights برگردید ، روی پیوند مشاهده بیشتر برای دنبال کنندگان خود ،
روی گزینه See More ضربه بزنید .
در اینجا ، شما از فالوور های خود بر اساس جنسیت ، محدوده سنی ، محل سکونت و زمان
و روزهایی که به احتمال زیاد آنلاین هستند ، می توانید چیز های خوبی برداشت کنید.
دومی ممکن است هنگام برنامه ریزی برای ارسال پست های اینستاگرام شما مفید باشد.
سخن پایانی
خب امیدوارم که شما بتوانید با آموزش آنالیز پیج اینستاگرام به کسب و کار خودتان
رونق ببخشید و ازاین آموزش برای رسیدن به هدف خودتان استفاده کنید در ادامه با
چند موضوع از وبلاگ وب بو در خدمت شما هستیم و به شما توصیه میکنم
از آن ها نیز بازدید کنید: