پست های فروشگاهی اینستاگرام مرز بعدی شرکت تجارت های الکترونیکی در رسانه های اجتماعی است.
آیا می خواهید فروشگاه اینستاگرامی تان را فعال کنید؟ در اینجا نحوه آماده سازی برای پست های
قابل خرید اینستاگرام آورده شده است.
شروع
در سال 2016 ، اینستاگرام ایده رسانه فروشگاهی را از تحقیق در مورد افزایش استفاده از موبایل ، رفتار خریدار و تجربه خرید دیجیتال معرفی کرد.
آیا از خود می پرسید چرا اینستاگرام ؟ این موارد را در نظر بگیرید
- پست های اینستاگرام ،استوری ها و پخش زنده به فرصتی بزرگ برای خرده فروشان تبدیل شده است.
- طبق گفته های اینستاگرام بیزنس ، “80٪ از حساب های اینستاگرام از کسب و کار پیروی می کنند .
- به علاوه ، داده های جمع آوری شده در سال 2016 نشان داد ، “2برابر افراد غیر خریدار 85 درصد وقت هفتگی خود را به مشاهده فروشگاه ها در آن می پردازند
خب دیگه بهتره که بریم شروع کنیم با ما همراه باشید
برای فعال کردن فروشگاه اینستاگرام ایتدا باید:
- اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را دارید .
- حساب اینستاگرام خود را به نمایه تجاری تبدیل کنید .
- یک مدیر صفحه یا حساب مدیر تجاری باشید.
- شما باید یک فروشگاه کالایی داشته باشید که با یک فروشگاه در فیس بوک مرتبط باشد.
- شما باید کالاهای مورد تایید اینستاگرام را بفروشید.
ما به شما این امکان را می دهیم که به طور مستقیم از تلفن همراه خود یک پست را با محصولات ایجاد و برچسب گذاری کنید.
هنگامی که یک کسب و کار یک کاتالوگ کالایی را به حساب خود وصل کرده باشد ، برچسب زدن به یک محصول
به سادگی تگ کردن یک شخص در یک پست است. ”
توجه: اگر از Shopify یا BigCommerce استفاده می کنید ، می توانید به راحتی از طریق آن ها فروشگاهی را در اینستاگرام راه اندازی کنید.
در انتظار تصویب
سوال بعدی این است که فروشگاه چگونه فعال میشود.
پس از اتمام مراحل فوق برای کسب صلاحیت ، اینستاگرام به طور خودکار حساب کاربری را بررسی می کند.
زیاد عجله نکنید چون ممکن است زمان بر باشد طبق گفته اینستاگرام ، در صورت نیاز به بررسی با دقت بیشتر ، این روند بررسی می تواند “چند روز” طول بکشد .
هنگامی که فروشگاهتان تایید شد ، اعلانی را در نمایه تجارت خود دریافت خواهید کرد.
احتمالاً خیلی طول نخواهد کشید
برچسب زدن محصول را فعال کنید
حرکت بعدی شما این است که : برچسب زدن محصول را از طریق حساب اینستاگرام خود فعال کنید.
این برچسب های محصول قابلیت کشف را دارند و به کاربران در خرید از طریق پست کمک می کنند.
در زیر مراحل انجام شده توسط مصرف کنندگان در طول استفاده از برچسب محصول را نشان می دهد.
در اینجا نحوه تنظیم برچسب های محصول آورده شده است:
- به نمایه خود بروید
- بر روی اخطار شروع کار در بالای نمایه خود ضربه بزنید .
- اگر زنگ هشدار را نمی بینید ، روی گزینه ها یا چرخ دنده ضربه بزنید.
- روی محصولات ضربه بزنید .
- روی ادامه ضربه بزنید .
- برای اتصال به نمایه تجاری خود ، یک کاتالوگ محصول را انتخاب کنید.
- روی انجام شد.
توجه: اگر این گزینه ها در دسترس شما نیست ، شما هنوز تأیید نشده اید.
برچسب زدن به پست های شما
حال ، بیایید روند تنظیم را به یک فرآیند کامل تبدیل کنیم. برای برچسب زدن محصولات در پست های اینستاگرام ، باید کارهای زیر را انجام دهید:
- پس از انتخاب یک عکس و افزودن یک عنوان ، جلوه ها و فیلترها ، بر روی برچسب محصولات از صفحه اشتراک ضربه بزنید .
- روی عکسی که می خواهید برچسب گذاری کنید ، روی محصولات ضربه بزنید.
- نام کالاهایی را که می خواهید برچسب گذاری کنید ، وارد کنید و سپس آنها را در کادر جستجو انتخاب کنید.
- روی انجام شد.
- روی اشتراک گذاری ضربه بزنید .
توجه: اینستاگرام توصیه می کند که برچسب های شما مستقیماً بر روی محصول مرتبط لمس شود.
سایر قوانین برچسب زدن محصول و راهنمای موفقیت:
- از نمایه تجاری خود در اینستاگرام ، محصولات پست های جدید و موجود را برچسب گذاری کنید .
- برچسب 5 محصول در هر پست تصویری یا 20 محصول در هر پست چند تصویره.
- شما نمی توانید بومرنگ ها ، فیلم ها یا Gif های متحرک را برچسب گذاری کنید .
- هنگامی که یک کاربر بر روی برچسب محصول ضربه می زند ، تصویری از محصول ، توضیحات ، هزینه آن و در آخر ، پیوندی را مشاهده می کند که آنها را برای خرید به وب سایت شما هدایت می کند.
اگر همه این مراحل را پشت سر گذاشتید و با مشکل روبرو شدید نگران نباشید:
Time for the What Ifs
خوب ، اینستاگرام چند دلیل دارد که ممکن است این اتفاق بیفتد:
- اگر پیامی دریافت کردید که می گوید “هیچ محصول یافت نشد” پس از ضربه زدن روی “برچسب محصولات” در جریان ایجاد پست یا “محصولات” را در زیر تنظیمات مشاهده نمی کنید:
- اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه برنامه iOS یا Android را دارید.
- اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ مدیر فروشگاه یا فروشگاه شما به درستی با حساب اینستاگرام از طریق صفحه فیس بوک مرتبط است.
هر حساب اینستاگرام فقط می تواند همزمان با یک صفحه و کاتالوگ فیس بوک مرتبط باشد.
- اگر گزینه Tag Products را در جریان ایجاد پست مشاهده نمی کنید ، مطمئن شوید که خرید را روی حساب خود فعال کرده اید.
توجه: اطمینان حاصل کنید که با طی کردن مراحل گفته شده در این مقاله ، این ویژگی را فعال کرده اید.
خب دیگه شما نحوه ایجاد یک فروشگاه در اینستاگرام را یاد گرفتید